Hjerteforeningen Ikast-Brande

Flere frivillige ønskes

Skrevet søndag d. 26. juni 2016

Flere hænder! Vi kunne godt bruge en eller to mere, der kunne tænke sig at gøre en forskel for hjertesyge og pårørende. I øjeblikket er vi 5 og det er absolut det mindste, vi kan være. Vi kunne godt tænke os, at de, der er med, geografisk er fordelt på det meste af kommunen. Følgende er med i den lokale afdeling af Hjerteforeningen: Leif og Tove Haagensen, Brande, Kim B. Jespersen og Niels Jørgen Nielsen, Ikast, og Tove Feldborg, Tulstrup.

Niels Jørgen Nielsen er en af de personer, der har reageret på Hjerteforeningens nødråb om flere frivillige i det lokale arbejde. Han er folkepensionist og har en fortid i mediebranchen som journalist, lokalredaktør, radioleder og mediekonsulent. Desuden er han cand. theol og pastor emeritus.

Interessen for Hjerteforeningens arbejde startede efter en veloverstået hjerteoperation i maj 2014. Han glæder sig over at være blevet en del af en velfungerende lokalafdeling. Som de øvrige lokale frivillige håber han, at dette opråb om frivillige vil give et par medlemmer yderligere. Niels Jørgen Nielsen er indtrådt i det lokale arbejde som sekretær og IT ansvarlig.

På vegne af Hjerteforeningen Ikast – Brande
Leif Haagensen, formand.